Szukaj
Znajdujesz się tutaj: Supremus » Wiedza » Systemy bezpieczeństwa » SAP

SAP

System Sygnalizacji Pożaru (SAP) ma za zadanie wykrycie pożaru już w początkowej jego fazie. Instalacja SAP umożliwia precyzyjne wskazanie miejsca zagrożenia, a poprzez sygnalizatory i integrację z systemem DSO ostrzega ludność znajdującą się w obszarze zagrożenia. Dzięki systemowi monitoringu pożarowego powiadomi Państwową Straż Pożarną. Może również uruchomić specjalny scenariusz na wypadek pożaru np.: automatycznie uruchomić urządzenia gaszące za pomocą centrali sterowania gaszeniem czy automatycznie otworzyć drzwi.

W skład systemu wchodzą:

- centrala SAP

- czujki pożarowe

- ręczne ostrzegacze pożaru

- elementy kontrolno-sterujące

- sygnalizatory akustyczno-optyczne

Analogicznie do systemu DSO, wszystkie urządzenia i materiały użyte do stworzenia systemu SAP muszą posiadać aktualne certyfikaty. Prawne przepisy nt. obowiązku stosowania instalacji SAP w budynkach reguluje rozporządzenie MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków oraz innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz.U. nr 109, poz. 719).

Supremus 

Aleja Spółdzielczości Pracy 36, 20-147 Lublin
tel.: 81 441 77 11
tel. kom.: 501 632 236
email: info@supremus.pl

© Supremus - 2014. Projekt i wykonanie - Freeline.

facebook
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
zamknij